Alla inlägg under april 2011

Av Elin - 29 april 2011 15:14

heey! i dag är jag med min kompis johanna som ni har hört om förr! vi spelar Msp och kolla här!   det har kommit masor av spel!!! logga in och titta! vises// eran glada elin! 

Av Elin - 29 april 2011 07:17

heey! utväklingssammtalet va väll rätt kul jag fick mycket beröm!  i dag är det dax för dans, vi ska bara repitera och repitera. vi dansar disco hipp hopp och ragga. den 8 maj har vi uppvisning!   det sk bili kul!


men nu ska jag till skolan ses! //eran dansande tjej. 

Av Elin - 28 april 2011 07:23

heey! i dag är det en bra dag, men idag är en dålig dag jag ska bereta varför.  det braiga är att det är slöjd på skolan i dag!   det dåliga är att att ja har utväklings samtal idag   hörni min kompis Tova sa : om du har många inlägg så får du många tittare. men det funkar int:( jag har INGA många läsare  


snälla kan non i alla fall föreslå dena blogg till kompisar!?


men vet ni om det har gott en månadsen det var monadens moviestar??  


//eran vimmsiga Elin

Av Elin - 27 april 2011 07:19

god morgon alla läsare!   i dag ska jag på löpträning/fotbolls träning.


jag kommer int in på minmoviestar  anars är det väll bra  jag har inget mer att skriva, men kommer ni i håg Cody Simpson?? klicka HÄR! så kommer du till youtube. ha så kul

//eran Elin

Av Elin - 26 april 2011 18:35

HEEY!

idag har jag vart med mina kompisar Isa och Vickan. jävligt kul! först så tog vi bussen ut till trödje, sen bada vi badtunna, jävligt skönt!   inte djupt men endå! efter badet...typ en och en halv time så titta vi på film. she the man eller nott sont!   ps: jag är semst på att stava! :D

filmen handla om en tjej som ägde på fotboll, som jag! men tjejernas lag bara pang, bang bom så var det bara killarnas lag som var kvar och där spela hennes kille.

hon kläde ut sig till en kille och platsa i ett annat kill lag. en dag ska dom möta dom och.... sen har jag ej sett någo mer   vi ses!

//eran Elin

Av Elin - 26 april 2011 07:33

hej igen har ni hör den oerfarande Cody Simpson som äger! slå upp youtube och sök på han eller iyiyi och one, summertime! dom äger!!!

Av Elin - 26 april 2011 07:19

heey! förlåt att jag int har skrivit på typ.. en veka. jag har vart i skåne hoss mina kusiner!  jag kom hem i söndas natt, trött var jag!   på mondan så först var jag på fotbolls match! gick inte bra!!   6-2 till dom:( men vi tar dom nästa gång!!    men i dag är det skola igen!! vi ses snart!  

Av Elin - 19 april 2011 16:41

heey! så har gör du för att ta bilder på datorn...   du har ett tangänt bord och trycker på prtsc sysrq...   och sen så tar du upp piant om du vill rita eller så....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg??
 ibland..
 första gången..
 jag följer den här bloggen..
 den första och sista..

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin


Ovido - Quiz & Flashcards