Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

ledsen..:'(

Av Elin - 3 maj 2011 19:30

heey! ledsen att jag int har skrivit nott på länge, har bara int hunnit. vet ni att jag har haft chanser? jo, senast jag var och tog blodprov så var det int jätte bra så jag moste tat lungt nu. men jag är också JÄTTE ledsen för att min hamster Lillan dog i fredags   hon blev gammal, 2 och ett halft... och nu medans vi är ine på sorg så har mitt liv int vart lätt..

1. när jag var 1 år fick jag chanser tills jag blev 4..


2. jag blev mobbad, för att jag var ganska tjok..


3. pappa åker in till akuten..


4. min storebror Jestper hållde på att dö..


5. mormor får chanser..


6. farfar en stor hjärn skakning..


7. min farbror dör av en fettpropp i en lunga..


6. bröt foten förra året..


7. blindtarmen krånglade..



då vet ni vad som har hent med mig..... ses //eran ledsna Elin

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 9 juli 2011 18:27

opss, det blev lagg på datan så det blev 3 inlägg med (med kompis(:  )  inte meningen  aja vi ses:)  ...

Av Elin - 9 juli 2011 18:19

Heey! Just nu är jag hos min kompis Line  jag är här med min familj, men inte brorsan, han är i fjäls med farfisen  snart ska vi äta, undra vad;) för rätten vad JÄTTE god   nu är det ju äntligen sommar, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt, nån som håller med? snar...

Av Elin - 9 juli 2011 18:19

Heey! Just nu är jag hos min kompis Line  jag är här med min familj, men inte brorsan, han är i fjäls med farfisen  snart ska vi äta, undra vad;) för rätten vad JÄTTE god   nu är det ju äntligen sommar, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt, nån som håller med? snar...

Av Elin - 9 juli 2011 18:19

Heey! Just nu är jag hos min kompis Line  jag är här med min familj, men inte brorsan, han är i fjäls med farfisen  snart ska vi äta, undra vad;) för rätten vad JÄTTE god   nu är det ju äntligen sommar, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skönt, nån som håller med? snar...

Av Elin - 4 juli 2011 20:14


Heey! jag har börja med en ny serie! den heter bråk vid första ögonkastet jag har en del 1 och 2 ska börja med trean när 100 har tittat på den      Titta!!!!!!!!!!!!!!!              SES!! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur ofta är du inne på min blogg??
 ibland..
 första gången..
 jag följer den här bloggen..
 den första och sista..

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Elin


Ovido - Quiz & Flashcards